25. bölümde eski başkanı öldüren İskender Büyük, “İhtayarlar Heyeti”nin elinde olan kırmızı bir kitabın peşinde olduğunu söyledi. Acaba bu kitapta ne var? Bu kitap İskenden Büyük için neden bu kadar önemli? Polat kitabı ele geçirebilecek mi? Gerçekte böyle bir kitap var mı?

“Kırmızı kitabın sırrı ne?” ile ilgili 105 tahmin yapılmış

  1. 9 Şubat 2008, saat 17:33 #canpolat

    arkadaşım 25. bölümde iskender büyük istihbarat başkanını öldürdükten sonra polat evine geldi öldüğünü gördü ve odayı inceledi kitaplıktaki tuttuğu kitap zaten iskender büyüğe lazım olan kitap bu arada 26. bölüm frgmnı gördünüzmü gördüyseniz nasıl bişi

  2. 10 Şubat 2008, saat 12:56 #saturn

    Kitap Genelkurmay’ın elinde olduğu bilinen Kırmızı Kitap olmalı. Devlet stratejilerinin bulunduğu bir kitap. Daha önce Alparslan Türkeş’in de 1960larda gördüğünü söylediği kırmızı kitap. Fakat bu kitap kaldırıldı.

    Dizideki kırmızı kitap da bu olmalı. Muhtemelende kitabı önce Polat bulacak, bulmalı da.

  3. 17 Şubat 2008, saat 21:52 #Hamdi

    Kırmızı kitap dıye adlandırılan şey bıldıgınız gıbı basıt bişe deil.
    Bu kıtapta turk ulusunun devlet oldugu gunden berı bırken bılgıler ve stratejıler var kı osmanlı devletı zamanında bunun en acık ornegı belırgındı zaten her basa gelen padısah kendınden bı oncekı padısahtan sıyasetname adlı bı yıgın belgenın bulundugu bı kıtap alırdı gunumuzde bunun adını kırmızı kıtap koymuslar ve kırmızı kıtap nsadece dızı boyutunda deıl real olarak gundemde olan ve gercek olan bır sıyasetnamedır.

    Zaten bızım kurtuluş savası zamanındakı en buyuk kaybımız bugun CIA olarak bılınen gızlı servısın elındedır kı tarıhlerın ıyı kontrol edılmesı gerekır CIA abdulhamıtın sıyasetnamesını ele gecırdıkten sonra dunyanın her yerınde rahat rahat at kosturabılır noldu bunun sebebı işte o kaybettıgımız hazınemızde yatıyor.

    ki adamalr zaten mantalıte olarak bunu benımsemıs bunun belgesıde CIA iç tuzugunde bulunan 1. maddedir ki o maddede aynen şu yazılı

    1- Abdulhamıt Sıyasetı (sıyasetnamesi)

    anlayacagınız gıbı Kurtlar Vadisi fantastık bır alemden zıyade Türkiyenın gızlı saklı kalmış sırlarını kamuoyu gozunde degerlendırıle bılemsi için en buyuk kaynak bence.

    ve zaten bızım bu cografyadakı en buyuk olmamızı saglayan ve 16 kez yıkılmıs olmasına ragmen 17 sını kuran bu mılletın yeryuzunden dıger mılletler gıbı soykırım yada baska bı sebeplerle yokolmasını (nüfus olarak deıl güç olarak) engelleyen tek şey bu real anlamda.

    Çünkü herkesın, her devletın bılmemız gerekenınden fazla sırrına sahıbız.

  4. 17 Şubat 2008, saat 21:59 #Hamdi

    Hiç mi farketmedınız her başa gelen başbakan ve cumhurbaşkanı azami olarak 1 gun en fazla 3 gun ne medyada nede koltukalrında gorunur.
    İhtıyar heyetı olarak adalndırılan ve kırmızı kıtabı ellerınde bulunduran ınsanların onalrla gorusmelerı ıcın belırledıgı kkişiler tarafından bırıfınge alınır. ve tahmınımce brıfıngde bırebır bu konusmalar gecer

    İhtiyar heyeti:

    - Bu gosterdıgımız duvar bızım sınırlarımızdır sız bu duvarı aşmadıkça bu ulkenın basına hıc bır sorun gelmez. sizin yapmanız gereken tek sey Türkiye yı bu davarlar dısına tasırmaamak egerkı tasıracak olursanız 60 ve 80 darbelerınde olan seyler tekrardan bu ulkede yasanır.ondan dolayı sız bu ulkeyı bu duvarlar içerisinde istedıgınız yere koşun bu ulke bu duvarlar içerisinde zarar gormez.

    İşte arkadaşlar o bahsedılen duvarlar Kırmızı Kitabın sınırlarıdır.

  5. 7 Mart 2008, saat 12:37 #erdal

    kırmızı kitap iskender büyün eline geçerse iskender büyük türkiyeyi ele geçirmek için istiyor zaten kendiside söylüyor farkındaysanız dizide

  6. 7 Mart 2008, saat 12:40 #erdal

    bukitap şimdiye kadar atatürkün ve cımhur başkanlarımızın eline geçmişdir bu dize oldugu gibi ihtiyarlarda büyükler

  7. 8 Mart 2008, saat 01:01 #emrah

    alsana kırmızı kitabın sırrı..

    “Türkiye’nin gizli anayasası” olduğu söylenen bir küçük kitap var. Kırmızı ciltli olduğu için “Kırmızı Kitap” denilen bu kitabın içinde ne yazdığını pek az kimse biliyor. Ama bilmediğimiz bu kitap, bizi yönetiyor.

    Ondan ilk önce Alparslan Türkeş söz etti galiba… “Devletin kırmızı bir kitabı var” dedi. O gün bugündür “Kırmızı Kitap” merak konusu olageldi.

    Türkeş, 10-15 sayfalık bu kitabı 1961 yılın*da görmüştü. O zamanki adı “Milli Güvenlik Politikasının Esasları” idi. Kırmızı bir ciltle kaplanmıştı.

    İçinde Türkiye’nin güvenlik alanındaki te*mel siyasi yörüngesi yazılıydı.

    Yıllar içinde o kitap kalınlaşıp, derinleştiyse de özünden bir şey kaybetmedi. Ve za*manla anlaşıldı ki, orada yazılı kararlar “hükümetler üstü”dür.

    * * *

    Esrarengiz “Kırmızı Kitap” varlığını geçen hafta Fethullah Hoca tartışması sırasında hissettirdi. Tartışma alevlendiği sırada toplanan Milli Güvenlik Kurulu (MGK) irticai faaliyetlerin önlenmesi amacıyla alman tedbir*lerin stratejik bağlamda daha da geliştirilerek taviz verilmeden uygulanmasını “tavsiye etti.” Buradaki “stratejik bağlamda” sözü Hürriyet’in dikkatini çekti. Çünkü bu açıklamadan bir hafta önce Ferai Tınç, Harp Akademileri’nin düzenlediği bir denizcilik sempozyumunda MGK’dan bir yetkilinin şu sözleri*ni aktarmıştı:

    “Türkiye’nin milli güvenlik si*yaseti Kırmızı Kitap’ta kayıtlıdır. Önemli olan bu siyasetin nasıl uy*gulanacağını gösteren eylem pla*nı, stratejinin hazırlanmasıdır, icradan umudu kestiğimiz için stra*teji belgesini MGK Genel Sekre*terliği olarak biz hazırlıyoruz.”

    * * *

    Ben kendi adıma MGK Genel Sekreterliği’nin “devletin beyni” olduğunu düşünüyorum. Bunu iki anlamda kullanıyorum: Hem or*ganizma içinde düşünce üretme yeteneği olan yegane organ, hem de düşündüğünü diğer organlara komut olarak ileten bir kumanda merkezi…

    Kırmızı Kitap ise bu merkezin anayasası…

    Sistem kabaca şöyle işliyor: Devletin güvenliği ile ilgili bütün bakanlıklar kendilerince bir güvenlik de*ğerlendirmesi yapıp, taslak olarak MGK Genel Sekreterliğine gönderi*yorlar. Genel Sekreterliğe bağlı “Milli Güvenlik Siyaseti Başkanlığı” bunları birleştirip bir “son taslak” çıkarıyor. Bu son taslak, MGK’da görüşülüyor. İlgili bi*rimler toplantıda sunuş yapıyorlar. Konu tartışmaya açılıyor. Ve sonunda “belge” son şeklini alıyor. Oradan Bakanlar Kurulu’na gidip “Devletin Milli Savunma Belge*si” olarak onaylanıyor.

    Türkiye’de hangi meclis göreve gelirse gelsin, bu belgeye uygun davranmak zorunda. Meclis’ten çıkacak hiçbir yasa, genelge ya da yönetmelik bu belgeye aykırı olamıyor. Ancak işin ilginç yanı şu ki, Meclis, aykırı hareket ede*meyeceği bu belgeyi benimseme ya da tartışma şansına sahip değil. Çünkü “çok gizli” bu belgede ne yazılı olduğunu yasama organı da bilmiyor.

    * * *

    En son 28 Şubat’tan sonra “Kırmızı Kitap”ta değişiklik ya*pılınca iki kitapçık ve 10 ek maddeden oluşan bu belgenin bazı bölümleri dışarı sızmıştı.

    Sızan sayfalar, ülkenin iç ve dış politikası hatta ekonomisi üzerinde bile asıl söz sahibinin “Kırmızı Kitap” olduğunu göste*riyordu. “Milli Güvenlik Siyaset Belgesi” Türkiye’nin temel teh*dit unsurlarını “bölücülük ve irtica” olarak belirliyor. ırkçılığa dönüştürülmek istenen Türk milliyetçiliğini de tehdit sayıyor, aşırı solun yumuşadığını tespit ediyor, “kamusal alana kayma*mak üzere” mahalli ve kültürel özelliklerin geliştirilmesine yö*nelik düzenlemeler istiyor, ülkenin dünya ile bütünleşmesi için özelleştirme de dahil ekonomik çabaların artırılmasını talep edi*yordu.

    Tabii bu ana belgenin ekleri de var. “Özel Siyaset Belgele*ri” denen bu ekler Kıbrıs, Ege, Yunanistan gibi sorunlara ilişkin güven konularını kapsıyor. Belgenin Türk Silahlı Kuvvetleri ile ilgili olan kısmına ise kısaca MASK deniliyor, yani “Milli Aske*ri Stratejik Konsept.”

    MASK, iç ve dış savunma siyasetini kapsama alanında tutu*yor.

    * * *

    İşte şimdi anlaşılan o ki, siyasi gelişmelere göre sürekli ken*dini yenilediği söylenen Milli Siyaset Belgesi, “icradan umudu kesen” Genel Sekreterliğin uygulamaya ilişkin stratejilerini de belirliyor.

    Bunun ne anlama geldiğini ancak yaşayarak öğreneceğiz.

  8. 10 Mart 2008, saat 17:33 #salih

    şimdi,arkadaslar biliyosunuz kırmızı kitap iskender büyüğün eline gecerse.
    hersey onun elinde olacak sanıyo ama.ama olmayacak,biliyosunuzki 25.bölümde polatı kız külesine göndermeye calısıyo neden onu öldürüp ,
    devleti kendi imkanı eline almak için ama olmayacak,cünki polat görüp denize atlayacak. ve mematide adamları öldüricekbenden bu kadar hadi
    size bybybyby.acaba polat kacıncı bölümde ölecek

  9. 13 Mart 2008, saat 21:42 #ahmet a

    Arkadaşlar bu kadar önemli bir kitabın yazarı KİM?

  10. 13 Mart 2008, saat 21:47 #okan

    kırmızı kitapın sırrı hükümeti aşar bence kırmızı kitapta türkiyenin yine dünyaya hükmedecegi anlatılır

  11. 13 Mart 2008, saat 22:34 #mustafa

    kırmızı kitap diye bi olay yok benim şahsi duşuncem bu işler kitaba dokulmez kafaya dokulur kafasında tutamayanı oraya almıyolar sevgiler

  12. 14 Mart 2008, saat 00:25 #PolatAlemdar

    kırmızı kitap bir çeşir gizli anayasadır..

  13. 14 Mart 2008, saat 00:46 #adem

    şayet böyle bir kitap varsa ve bu ihtiyarlar bu milletin bekaasını istiyorsa ya neden yüzyıllardır bu milletin yüzü hiç gülemedi.hep acı ceken fakir ve üstelik kendi öz yurdunda horlanan adam yerine konulmayan oluyor.aklıma şu geliyor bence insana değil devlete hizmet ettiklerini sanıyorlar.millet olmazsa toprak parçasının ne önemi var.yada tam tersi.bu devleti yönettiği varsayılan ihtiyarlar bu yetkiyi kimden almış nasıl almış ne için almış .memleket onca acı çekerken nerdeydiler diye düşünüyor insan.bence safsatadan başka bişey değil.bizim inandığımız tek birleştirici en kutsal kitap KURAN-I KERİMDİR diğerleri ancak masal kitabıdır……….

  14. 14 Mart 2008, saat 03:25 #ahmet kara

    Arkadaşlar ”kırmızı kitap=gerçek devlet”diye tahmin ediyorum

  15. 14 Mart 2008, saat 03:26 #ahmet kara

    arkadaşlar kırmızı kitap=gerçek devlet diye tahmin ediyorum

  16. 14 Mart 2008, saat 04:20 #alican öztürk

    doğru soylemişsin ustat tek kitap var Kur-an kırmızı kitabıda kesin yahudiler yazmıslardır :)

  17. 14 Mart 2008, saat 08:41 #mustafa asar

    evet bu kırmızı kıtabın yazar ı tarih imiz dir geçmişimiz atalarımızın ve düşmanlarımızın bire bir yaşadıklarıdır bir borsayı düşünün amerika bir açıklama yapar borsa da hareket başlar başbakan bir açıklama yapar borsa yine etkilenir ama iyi anlam da ama kötü anlam da borsada tahminci hacker lar vardır açıklamalara ve olayların gelişmelerine göre tahminde bulunurlar ve tahlil alımı yada satımı yaparlar aradaki farklar kazançları olur bu tahminler 10 yıl önce ki hareketlerde göz önünde bulunarak yapılır yani bir politika uygulayacaksa gerçek hükümet bu kitapla çalışmalar bilgilenmeler yapar bu kitap da osmanlı harbe giderken önce iranın kaşınan sırtını kaşıyıp sonra harbe gittiği de yazar yani kime nasıl davranması kimin neler yapabileceği de yazar keşke böyle boş işler le uğraşmaktan sa gerçek olan şeylerle uğraşsak görev alsak düşünsenize yani dizi de bazı şeyler abartılı gelebilir ama bana sorarsanız polatın yaptıkları az bile o kadar yetkisi olan birinin daha da yırtıcı olması gerekir ben olsaydım eğer daha farklı atılımlar yapardım yada dizi olduğu için tepkilere mağruz kalmamak adına kısıtlanıyorlar ama yetkim olsa ülkem adına çok şeyler yapardım bizim eksikliğimiz arkamız da kimsenin durmaması çoğu teşekkül lere de acıyorum ellerin de imkan var ama bedenlerin de yürek yok saygılarım la

  18. 14 Mart 2008, saat 09:10 #mustafa asar

    kırmızı kitap ın ne olduğu belli benim asıl merak ettiğim olay kardeşlerin neyin peşin de oldukları aslın da bir tez im var tam olarak geliştirmesem de bence osmanlılara has bir ruh u tekrar hortlatmaya çalışıyorlar o dönemler de tv mi vardı sanki kulaktan kulağa atlarla gitmişler büyümüşler büyümüşler dünyaya hükmetmişler bilmiyorum abartmış olmayayım ama bi ince noktaya bakar eğer o noktayı yakalarsalar işte o an herşeyin sonu ve çok başka şeylerin de başlangıcı olur yok daha neler demeden önce olabilir mi olamaz mı diye iyice bi düşünün bütün imkanlara sahipler en az hükümet kadar güçleri var bence evet kardeşlerden bahsediyorum duyun da inanmayın SAYGILARIMLA

  19. 14 Mart 2008, saat 11:30 #Serdar

    ‘Kırmızı Kitap’ Soğuk Savaş’ın mirasıydı
    TBMM Başkanı Bülent Arınç’ın Milli Egemenlik Bayramı ile ilgili olarak yaptığı açıklamalarda zikredilen ve ‘gizli anayasa’ olarak nitelendirilen Milli Güvenlik Siyaset Belgesi, Türkiye’nin gündemine NATO’yla birlikte girdi.

    Bu haftanın tartışılan konularından birisi de “Kırmızı Kitap’ yahut ‘Gizli Anayasa’ olarak zikredilen ‘Milli Güvenlik Siyaset Belgesi’ydi. Böyle bir belgenin varlığı ilk kez, 1990′ların başlarında ANAP Genel Başkanı Mesut Yılmaz tarafından açıklandı. İspanya’daki BASK modelini tartışmaya açan Başbakan Tansu Çiller’e yanıt olarak Yılmaz, Kırmızı Kitap’tan ve onun bağlayıcılığından söz etmişti. Yani Çiller’in bol keseden konuşmasının kıymet-i harbiyesi yoktu. Kırmızı Kitap daha sonra 28 Şubat sürecinde de sıkça gündeme geldi ve Refahyol Hükümeti’nin devrilmesi bile buna bağlandı. Tartışmalara göre 28 Şubat kararları, Kırmızı Kitap’ın, resmi adıyla Milli Güvenlik Siyaset Belgesi’nin uzantısıydı. ANAP Genel Başkanı Mesut Yılmaz, 1997′deki Başbakanlığı döneminde Kırmızı Kitap’tan, “Bundan böyle hiçbir yasa, genelge ve yönetmelik bu belgeye aykırı olamaz” şeklinde konuşmuştu. MGK eski Genel Sekreteri emekli orgeneral Doğan Beyazıt da bir gazeteye, “Aslolan Kırmızı Kitap. İktidara gelen parti kitabı görünce politikalarını değiştirir” demişti.

    BÜROKRASİNİN ANAYASASI

    Milli Güvenlik Siyaset Belgesi, devletin milli güvenlik siyasetini belirleyen bir metindi. Gizlilik esaslarına uygun olarak Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliği tarafından hazırlanıyordu. Başbakanlara düşen görev, onaylamak. Eski Başbakanlık müsteşarlarından Hasan Celal Güzel’e göre Kırmızı Kitap sadece müstaşarlara gösteriliyor, bakanların bile bundan haberi olmuyordu. Çünkü devletin asıl sahibi bürokratlardı. Güzel, müsteşar olduğunda Kırmızı Kitap’ın varlığını öğrenmişti. Güzel’e göre MGSB, adeta ikinci bir anayasa gibi bağlayıcı idi. MGSB’den sadece Başbakanlar ve MGK üyesi bakanlar ha-berdardı. Hükümet değişiklikleri sırasında, devir teslim işlemleri yapılırken eski başbakan Kırmızı Kitap’ı da yeni başbakana veriyordu.

    BİR ZAMANLAR BAŞ DÜŞMAN “KOMÜNİZM” İDİ

    MGSB, dış ve iç güvenlik konusunda sivil siyasetçilerin uymaları zorunlu temel kuralları içeriyor. Strateji uzmanı Ercan Çitlioğlu’na göre MGSB, Türkiye’nin milli siyasetinin ana hatları ve uygulama yöntemlerini kapsayan bir direktifler manzumesidir. MGSB yalnızca saptanan milli siyasetin uygulanma yöntemlerini içermez. Değişen iç ve dış şartlara ve konjonktürel gelişmelere göre sürekli güncelleştirilen bu belgede, ülkenin milli güvenliğine yönelik risk faktörleri ve tehdit algılamaları önceliklerine göre tanımlanır; karşı önlemler belirlenir ve bunlar ilgili kurum ve kuruluşlara görev olarak aktarılır. Çitlioğlu’nun tanımlaması böyleydi. MGSB’nin güncelleştirildiği doğruydu. Örneğin soğuk savaş döneminde “komünizm ve Rusya” baş tehdit iken, komünizmin iflasından sonra bu yaklaşım değiştirilmiş, yerine yeni baş tehditler konulmuştu. Milli Güvenlik Siyaset Belgesi, Soğuk Savaş döneminin ürünüydü ve daha çok NATO’nun güvenlik konsepti çerçevesinde hazırlanmıştı. Bu bakımdan MGSB’yi Türkiye’nin NATO’ya girişiyle birlikte düşünmek gerekiyor. Bilindiği gibi, 1990′larda NATO’nun “Kırmızı” renkle simgelediği komünist düşman tehdidi yerini “Yeşil” renge, yani İslamizm tehdidine bırakmıştı. Türkiye’nin NATO’ye girişinden önce Milli Güvenlik Siyaset Belgesi diye bir belge sözkonusu değil. 28 Şubat sürecinde yapılan tartışmalarda da ortaya çıktığı gibi MGSB’de öncelikli iç tehdit “irtica ve bölücülük”idi.

    NATO KONSEPTİNE UYGUNLUK

    Kırmızı Kitap ve NATO ilişkisinden söz eden isimlerden birisi de emekli diplomat Kemal Girgin’di. Girgin, 1965-1967 yılları arasında Dışişleri Bakanlığı NATO Dairesi’nda görev yaptığı sırada Kırmızı Kitap’la tanıştı. Dairenin başkanı şimdi CHP milletvekili olan emekli Büyükelçi Şükrü Elekdağ idi. Girgin, NATO Dairesi’nin Lojistik işlerine bakan IV. Şube’yi idare ediyordu. Şubenin Genelkurmay, Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliği ile de yakın temasları vardı. Şubenin görevleri arasında Türkiyenin bir savaş halinde sivil kesimdeki hazırlıklarını NATO’yla uyumlu biçimde planlamak ve çalışmaları koordine etmekti. Girgin bu işlere teknik dilde “Sivil Olağanüstü Hal Planlaması” denildiğini kaydediyor. Genelkurmay Başkanlığı bünyesindeki Seferberlik Tetkik Kurulu yahut sonraki adıyla Özel Harp Dairesi’nin kuruluş amaçlarından birisi de buydu; Türkiye’nin bir yabancı devlet tarafından işgal edilmesi durumunda sivil savunması gereken tedbirleri almak. Bu konu “Kontrgerilla” tartışmalarında da sık sık gündeme gelmişti. NATO Dairesi’nde çalışırken 1967′de Pakistan’a tayin edilen Girgin, 1998′de yayınlanan anılarında Kırmızı Kitap’tan şöyle söz ediyor:

    “Ben artık şubemdeki işlerimi devretme hazırlığına koyuldum. Bu arada işlerimi yakinen ilgilendiren ‘Milli Güvenlik Politikamızın Esasları’ üzerine kırmızı ciltli ince dokümanı da son bir defa inceleyerek yetkililere devrettim. Bu belge o zamanlar ilk şeklindeydi. İçinde, savaş zamanı alınacak tedbirler, tehditler ve prensipler yer almaktaydı. Orada, ismi kaydedilerek, bir komşu ülkeyle ‘harp’ ihtimalinden bahsolunuyordu. Diğer hususlar genel ifade ve formülasyonlar şeklindeydi. (Son yıllarda iki defa yenilenmiş ve değiştirilmiş bu belge üzerinde basın yoluyla yeni hayli polemikler yapılmıştır.)”

    Kırmızı Kitap yahut Sahife-i Hamra

    ‘Kırmızı Kitap’ hakkında o kadar çok şey söylendi ki, her derde deva bir ‘Kutsal Kitap’ olarak nitelenmediği kaldı. Yazılanlara bakılırsa, Kırmızı Kitap, siyasetçiler için bir icazetname sayılmalı. Çünkü, Kitap’a uymayan karar, kanun, değişiklik söz konusu olamazmış. Kırmızı Kitap, Arapça adıyla Sahife-i Hamra. Hamra, şarap rengi, kırmızı demekmiş. Şaka bir yana, Bahailerin, Sahife-i Hamra diye kutsal kitapları varmış. Bahailere ait bir belgede şöyle söz ediliyor:

    “Sahife-i Hamra’da Yüceler Yücesi Kalem ile yazılmış bir kelime vardır ki, onun sayesinde insanlarda gizli bulunan kuvvet tamamıyla görünür olur, hatta bir kat daha artar.”
    Ne dersiniz, bizdeki ‘Kırmızı Kitap ‘ efsanesi böyle bir şey mi yoksa?

    RUSLARIN KIRMIZI KİTAP’I BİZE BENZİYOR

    Milli Güvenlik Siyaset Belgesi yahut ‘Kırmızı Kitap, 1961 Anayasası ve MGK ile gündeme girdi. Milli Güvenlik Siyaset Belgesi sadece Türkiye’ye özgü müydü? AB ülkelerinde bizdekine benzeyen bir MGSB var mıydı? AB ülkelerinde devletin güvenlik siyasetini belirleyen belgeler var, ancak bizdeki gibi Meclis’in, hükümetin, Anayasa’nın üstünde değiller ve “gizli anayasa” niteliği taşımazlar.

    RUS MGK’SI HAZIRLIYOR

    MGSB bakımından benzerimiz tek ülke var, Rusya. Bu ülkede de MGSB’yi Rus MGK’sı hazırlıyor. Rus MGK’sı Rusya Federasyonu Güvenlik Konseyi. MGK’nın kuruluşu Boris Yeltsin’in 1992′de çıkardığı bir kararnameye dayanıyor. Devlet başkanına bağlı olan Güvenlik Konseyi, milli güvenliğe yönelik tehditleri önceden belirleyerek değerlendirmek, bu tehditleri önlemek için hazırlanan tasarıları cumhurbaşkanına sunmakla birlikte, milli güvenlik konseptiyle ilgili konularda teklifler de hazırlıyor. Rus MGK’sı milli güvenliği sağlayan kuvvetlerin ve unsurların faaliyetlerinin koordinesi ve federasyonun yürütme organları tarafından alınan kararların uygulanmasını kontrol etme yetkisine sahip. Bu bakımdan bizdeki MGK Genel Sekreterliği’ne benziyor. MGSB’yi de Rus MGK’sı hazırlıyor. Rus MGSB’si, Türk MGSB’sinden daha geniş ve ayrıntılı. Milli güvenlik konusunda geniş yetkilere sahip olan devlet başkanı milli güvenliği sağlayacak unsurları kurabilir ve feshedebilir. Milli güvenlikle ilgili direktifler verebilir, Federal Meclis’te yaptığı yıllık konuşmalarda Milli Güvenlik Konsepti’nde düzeltmeler yapabilir, ülkenin halihazır iç ve dış politikasının yönünü belirleyebilir. Federal Meclis ve Federasyon Hükümeti, milli güvenlik konusunda, devlet başkanının tavsiyelerine uygun olarak çalışabiliyor. MGK kararları Başbakan tarafından onaylanarak yürürlüğe giriyor.

  20. 14 Mart 2008, saat 11:43 #nihat

    kırmızı kitabı felan bırakın siz polat mematiyi kurtaracakmı
    onu söyleyin kırmızı kitapa gerek yok polat normaldede zaten dünyaya hakim şimdi olmasada ilerde olur benim tahminim böyle ama genede kırmızı kitap iskenderin değilde polatın eline geçse iyi olur ben o kırmızı kitapta neler var çok merak ediyorum polat bian önce bulsada içnde neler var baksak

  21. 14 Mart 2008, saat 13:25 #RAŞİTALEMDAR

    KIRMIZI KİTAPTA NELER VAR BEN SİZE SÖYLEYEYİM ARKADAŞLAR:::
    —-TÜRKİYEDE GÖMÜLÜ ATOM BOMBALARININ YERLERİ
    —-OLASI BİR SAVAŞTA KULLANILACAK CEPHANELİKLER CEPHELER
    —-TÜRKİYE NİN GENEL STRATEJİ BİLGİLERİ
    —-TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİN TÜM CEPHANELİKLERİNİN
    NEREDE SAKLANDIĞI
    —-NÜKLEER SİLAHLARIN PROJELERİ
    —-C-4 KAPSAMINDA GENEL BİLGİLER

    kırmızı kitap iskender büyük ün eline geçer se artık türkiyenin yapacak birşeyi kalmaz arkadaşlar bu da çok kötü olur artık türkiyede bırakın uçagı halikopteri kuş uçuramayız şerefsizim

  22. 14 Mart 2008, saat 14:06 #mustafa

    memati eger ölürse film ya daha güzel olur yada çok kötü olur ama kurtlar vadisi filmi mematide ölse herzaman izlenir.

  23. 14 Mart 2008, saat 14:27 #oğuz

    yıllardır insanların hep idealleri vardır bu idealleri gerceklestirmek için bazı düsünce tecrübelerden yaralanmaya calısmak istemişlerdir. onun için bazı araç ve gereçler kullanırlar. bu kitapta onun gibi birsey biz türk milleti olarak ALLAH ın bize verdigi imandan şüphe etmeksizin bazı ideallerimizi imanla gercekleştirmişizdir.KURAN-I KERİM kutsal kitabımız bize imanı aşılamıştır.kırmızı kitapta veya benzer kitaplarda fikir alışverişimiz saglamıştır.İman olmazsa hiç bir sey olamz en basit örnegi ”’çanakkale savasımız”’ dır dünyanın güçlü ülkelerin fakir yoksul olan millete yapmakta oldu zulümleri işgalleri imanlan kazanmışsızdır daha da kazanacagız.terör sorunu yılardır var ama insanlara sadece maddi ve nüfüs kaybı vermiştir manevi yönden kayıp verememiştir aksine türk milletini ülkeyi bölemek isteyenlere iman dolu göğsünü her zaman siper ettirmektedir edecektir.bu devlet yılların birikimi ile kuruldu 3 veya5 capulcunun kafasına göre degil ben bu devletten memnunum hürüm özgürüm .ALLAH devletimizi kıyamete kadar korusun.

  24. 14 Mart 2008, saat 15:04 #fırat bayraktaroviç

    arkadaşlar kırmız kitap deniyor.olaya bir kitap olarak değilde bir açil durum da ulaşılması gerekilen bilgi deyin.neden kırmızı onuda ifade edeyim 2.ihtimal var bayrağımızın rengini alması ama t.c. den önçe var olması bu iddayı cürütür kalan 2,ihtimal en güçlü ihtimal kırmızı açil durum demek tir gizli durumdur.kırmızı kitap te ne mi var

    -tüm vekillerin ailelerin kamu çalışanlarının ve devlette öyle yada böyle kaydı olan bu ssk da olur (tabi dikkat ceken isimler)kayıtları yani fişleme

    -tüm tsk dahil emniyet güçleri istibarat teşkilatı mensubları personelleri temasa geçtikleri istibarati bilgiden dolayı temes kurulan ve bunun bağlantıları yer alır

    -türkiyenin içerde ve dışarda gerek kendi gerek tüm birimlerde ajanlarının listeleri ulaşma kodları görevleri.bağlantıları

    -kim ne iş yapıyor kim beyaz kim siyah kim kırmızı kim mavi yaka kim beyaz yaka işi yapıyor kara para haklıyor bu sistemi kim kuruyor bunu türkiyede kim konseyleştiriyor kuklaları ve kuklaçısının kayfdı

    kısacası arkadaşlar artık defter devri bitti cd disket var devleti bir işletme gibi görün kırmızı kitap bir nevi o işletmenin envanteri defteri kebir yavmiyesi a dan z ye her şeyi

    (arkadaşlar şunu hiç bir zaman unutmayın bilinen isimlerin üzerine telaşınız olmasın aksine sevinin o isimlerin iyi yada kötü yaptıkları yada yapmadıkları şeylerden telefüz edilmesi yada medyada cıkması o isimlerin gidişinin yakın oması demektir.ama sizden istiramım devleti kurtarmak onayladığımız yada onaylamadığımız siyaset çileri partilerin gitmesi için acık oturum yapmak değildir.önçe biz yapaçaz yapmamız gerekeni.ne mi alış verişte fişimizi alaçaz,elektirik su vs kullananları ihbar edecez ne rüşvet verecez ne sebep olaçaz nede alaçaz kısacası kamu hakkına tecavüzdür. saygı duyduğumuz bu türk milletinin varlığına sebep olan ve doğuda pkk gibi örgütlerden ölen her şehit ve ailesinin hakkına tecavüzdür.önçe biz üstümüze düşeni yapaçaz.sonrası gelecektir.hadi arkadaşlar bana katılıyorsanız sizleri baturaytoroman@hotmail.com a bekliyorum )

  25. 14 Mart 2008, saat 15:16 #..

    kırmızı kitap bize kırmızı bi çanta kadar yakındı gnlkurmay başkanı cmhrbşkanlığına çıktığında yanında ki kırmızı çantadada o kitap var dı…

  26. 14 Mart 2008, saat 21:08 #ahmet

    arkadaslar ben size kırmızı kitabın ne olduğunu anlatayım o kitap bizim elimezdedir biz kimmiyiz bizler sizlerin geçmişlerininde bulunduğunda bizim ailemizde bulunuyordu bu kiatp benim ailemin elindeydi bu kitapta türkiyenin gizli atom bombalrının nerede olduğu gizli cephanelerinin yerini gizli uranyum toryum ve petrollerinin yerini ve gizli servisteki ajanlarımızın ismileri bulunmaktadır bu bilgiler özalı götüren kitap oldu özal bununla son buldu ve kitap bizim ailemizde en iyi şekilde korunup devam ettireceğiz çünkü biz bu vatanı kanla aldık eger alacak olursada kanla veririz sizleri uyarıyorum aslında aile prensibi gereği bu bilgileri kimseyle paylaşamam ancak beni bulmak gib bir imkanınız olmadığı içinde bu bilgileri girmiyorum bunları unutmayınız bu dünyanın kalbi KIZIL ELMADIR kızıl elmaysa ANADOLUDUR………..

  27. 14 Mart 2008, saat 21:16 #burak

    kurtlar vadisi usu tamammı gerçek öle bi kitap var

  28. 14 Mart 2008, saat 21:31 #cengaver122

    bence arkadaşlar memati ölmücek cünkü memati ölüm rolünü epey oldu oynamayalı,ihtiyarlar heyetide şimdilik cumhurbaşkanı vs. ülkeyi yönetenler gibi gönüyor.
    memati ölürse,de bulut yalçın da ölür yalnız çok güzel anranalin yükseltiyo sewgilerle k.v.p. fanatikleri . . .

  29. 14 Mart 2008, saat 21:32 #cengaver122

    bence arkadaşlar memati ölmücek cünkü memati ölüm rolünü epey oldu oynamayalı,ihtiyarlar heyetide şimdilik cumhurbaşkanı vs. ülkeyi yönetenler gibi gönüyor.
    memati ölürse,de bulut yalçın da ölür yalnız çok güzel anranalin yükseltiyo sewgilerle k.v.p. fanatikleri . . .

    cengaver122@hotmail.com

  30. 14 Mart 2008, saat 23:24 #tolga arslan

    arkadaslar kırmızı kitap denen şey devletimizin gerçekleştirmek istediği ancak gerçekleşmesi mümkün olmayan ülkülerinin yazılı olduğu bir kitaptır.devletin Türkiyeyi en iyi olarak hayal ettiği anda hazırladığı ve aklına geldikçe eklenti yaptığı bir hayal ürünüdür. hayal ürünüdür çünkü başa gelen bu yönetimlerle gerçek olması mümkün olan birşey değildir Bu merhum Başbuğ Alparslan TÜRKEŞ in turancılık politikasına benzer bişe yaşasaydı ve başa gelseydi eminim ki yapardı ama işte iyiler pek yaşamıyor ATATÜRK ü de çok erken kaybetmedikmi zaten:( umarız bunları gerçekleştirebilecek bir liderimiz olur tez zamanda

    D@D@$ Kentli

  31. 14 Mart 2008, saat 23:29 #fırat bayraktaroviç

    işte arkadaşlar alın size kırmızı kitap bakınız akp kapatılsın diyorlar.ve ne yazıkki dikakt ettiyseniz 17 ocak 2008 de savcı akp ye ilk sinyali verdi ve gene aynı tarihlerde kurtlar vadisi pusuda gerçek devlet sözü geçti ve işte o an 13 mart 2008 akşamı kurtlar vadisi pusuda kırmızı kitap ile ilgili ciddi bilgi akımı oldu ve dikkat ediniz ertesi sabah borsa kapandıktan sonra akp kapatılsın dendi.vede en önemlisi ise başbakanın işçilerin yasal hakkı olan greve suç kelimesi kullandıktan sonra görünmeyen diğer yanı ise yerel seçimler önçesi akp yi tasfiye edip belediyeleri bir nevzede olsa akp tarzı düşüncelerin elinden almak olay belli çivi çiviyi söker taktiği siyasi bir partiyi gene karşılarına yeni bir yüz yani yeni bir sıfır siyasi parti cıkararak subjektif dengeyi objektife cevirmek(arkadaşlar ahmet diye bir arkadaş kırmızı kitap ile ilgili yani devlet sırları ile ilgili bilgileri yok benim ailemdeymiş gibi deli saçması şeylerle paronayaklığını ortaya koymuştur.böyle bir sır yada kitap vs.asla helede kişiselleştirerek 1,000,000,000 insanın kullandğı bir sistemde paylaşılmaz)

  32. 15 Mart 2008, saat 03:07 #EMRE ÖZAL

    YORUM lar çok ilginçti kimi hayal gemisinde komplo teorileri üretmiş… kimi kendini ülkenin derin aile bireyi yapmış.. [AHMET rumuzlu yazı]
    Kimi arkadaşlarda alim veya arif olmamıza gerek kalmadan anlayacağımız bir sadelikde şu KIRMIZI KİTAP meselesini biz meraklı takımına özetlemişler…
    T.C GÜÇLÜ BİR DEVLETTİR… VE YÖNETENLER BİZİM SEÇTİKLERİMİZDİR… DEVLET İÇİNDE DEVLET ARAMAYALIM..
    ÇEŞİTLİ YÖNETİM STRATEJİLERİ OLABİLİR AMA YÖNETİMDE İLLEGAL BİR ANLAYIŞ OLAMAZ… diye düşnüyorum…
    saygılarımla……

  33. 15 Mart 2008, saat 11:11 #DESTİCİ

    BENCE MEMATİ Yİ KURTARMAK İÇİN POLAT FÜZELERİN PARÇALARINI GERİ VERECEK.MEMATİ Yİ KURTARDIKTAN SONRA HEM FÜZEYİ HEMDE HAKANI YOK EDECEK.AMA HALA İŞ BİTMİŞ OLMAYACAK Bİ TARAFTAN YAKTIĞI ATEŞ İÇİN BİR TARAFTANDA İSKENDERİ ÖLDÜRMEK İÇİN UĞRAŞACAK…

  34. 15 Mart 2008, saat 20:58 #esrarengiz iz

    kırmızı kitabı tanıyan bilen insanların sayısı çok az kırmızı kitabı okuyanların sayısı hep sabittir çünkü her öğrenen yeni kişi için eskilerden birisi ölmektedir

  35. 16 Mart 2008, saat 09:32 #ѕυ[и]αу

    Neden bu kadar kafanizi yoruyorsunuz kirmizi kitap Polat’in yakinida:)).

  36. 16 Mart 2008, saat 15:23 #miraç

    kırmızı kitap bu ülkenin tüm varlığını bilir ve bu ülkede bulunan tüm kimyasal maddelerin yerini ve bu ülkede bulunan tüm uranyum yatakları silahlar, sığınaklar ve tüm maddi destekte bulunan tüm önemli sırları bilir.

  37. 16 Mart 2008, saat 15:27 #miraç

    bu kitap ülkenin tüm sırlarını bilir ve bunca önemli kişiler bu kitab ın peşin dedirler bukitap tüm uranyum ve ülkeye her konuda destek edebilecek tüm bilgileri yazar

  38. 16 Mart 2008, saat 15:31 #miraç çağla

    bu kitabı arayanlar türkiyeyi yok etmeye çalışacaklar bu kitabı arayanlar daha çok yahudilerdir

  39. 16 Mart 2008, saat 18:12 #berk

    arkadaşlar bu kitap anayasa gibi bişi.ülkeyi yöntenler buna göre yönetiyo..bu kitap da Osmanlıdan , Atatürkden kalma bi kitap…

  40. 16 Mart 2008, saat 21:08 #Monşör

    Her devletin bir kırmızı kitabı vardır,olaylar saptırılıyor çok abartılıyor,pek doğaldır ki TÜRKİYE CUMHURİYETİ’nin de böyle bir kitabı mevcuttur,ancak önemli olan ülke için zararlı kişi yada kişilerin eline geçmemesi ilkesidir diye düşünüyorum,ve bu kitabın sırlarını devlet erkanı ünvanına sahip olan şahışlar, istihbarat başkanı ve cumhurbaşkanı biliyordur.Üzerinde çok düşünmemek lazım bence;önemli olan o kitabın içindeki sırların başka güçler tarafından ( DEŞİFRE ) edilmemesi’dir……..

  41. 16 Mart 2008, saat 21:19 #ismail

    kırmızı kitabı uzakta aramayın.o kitap damarımızdaki asil kanda ve bu kanın gittiği beynimizdedir.sanki içgüdüsel olarak istediğimiz ütopyalar yani fikirler yada ütopya demiyelim buna da bizi biz yapan kültürel ve tarihsel mirasın etkisiyle oluşmuş milli hedefler.bunları az da olsa herkes tahmin edebilir.bu hedeflerin olmasını istemek buna kanıt
    1984 geçmişte bir kurguydu şimdi ise mümkün.şimdi imkansız görünen fakat gelecekte şartların olgunlaşması yahut bu şartların bizzat oluşturulması sonucu hakim bir düzen……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  42. 17 Mart 2008, saat 00:31 #volkan

    berk o kıtab bana gore wardır ama kımse bılmez eger o kıtaba gore yonetılse bu ulke bız sımdıye dunayya hukmederdık ok bu kıtap garantı ulkemıı sewmeyen ama ulkemızıde satmaya n bırınde o kısıyı tahmın edıyorum

  43. 17 Mart 2008, saat 05:01 #Necati ŞAŞMAZ

    Arkadaslar Kırmızı kıtap ıle yapılan butun yorumları okudum gercekten de ılgı cekıcı ben bı yorum yapmıyacagım
    ızlıyelım gorelım bakalım neler olucak :)

  44. 17 Mart 2008, saat 22:59 #xxxx

    gerçekde kırmızı kitap deil ama böyle bir strateji vardır ve bunlar devletin büyükleri yani m*t dedir ve işleri iyi bilirler bu kadar bilgi yeter gençler fazla aşar ama çok çalışıp o mevkilere geldinizde herşeyi anlarsınız

  45. 18 Mart 2008, saat 14:01 #poyraz

    kırmızı kitap Türkiyenin önemli kitaplarından birisidir.İçeriği kadar onun peşindeki güçlerde bi okadar önemlidir.Kırmızı kitabın iki vizyonu vardır.birincisi herkesin bildiği kadarı ikincisi ise Türkiyenin gerçeten önemli stratejik noktalarının belirtildiği bi kitaptır.Aslında kırmızı kitap türk milletinin tarihidir.Türkiyenin MUSTAFA KEMALLERE İHTİYACI VAR.

  46. 18 Mart 2008, saat 14:13 #AYDOĞAN

    Benim merak ettğim tek şey kurtlar vadisin senalistleri bu bilgileri acaba nereden alıyolar.Evet eyer gerçeten böle bi kitap varsa bu kitabı ele geçirmeye çalışan birsürü güç olacaktır ama bu vatan sahipsiz deil.Elbet dur diecek birileri herzaman çıkar ve çıkacaktır.Ama herşeyin başı eğitimdir eğitimsiz bi topluluk olmamak için daha çok çalışmalıyız.Türkiye hepimizin ve bu topraklar kolay kazanılmadı bizler gençler olarak bu vatana sahip çıkmalıyız ve bizden sonraki geleceğimize örnek olmalıyız.Benim sölemek istediğim şey ilk önce iyi bir eğitim.Daha sonra ise sevgi ve saygı.Tabiki inançta çok önemlidir.KIRMIZI KİTABA GELİNCE emin ellerde olduğunu umut ediyorum.

  47. 20 Mart 2008, saat 12:01 #sezai yılmaz

    benim bildiğim bir tek kitap vardır oda kuran

  48. 20 Mart 2008, saat 23:23 #BuRaK

    Elh.ben de Müslümanim,
    kardes biz burda Kirmizi Kitap üzeri konusuyoruz, lütfen iki de bir kuran konusunu acmayalim.
    Arkadaslar Kirmizi Kitap dige gercekten var Türkiyenin bütün sakli organize Isleri yaziyor.
    Türkiye´de 250 Polat gibi arkadaslarimiz var Devlet icin calisan.

  49. 21 Mart 2008, saat 00:31 #ESRAREGİZ

    KIRMIZI KİTAP BİR MUAMMA.MUAMMA OLMASI BENİ DAHA ÇOK SEVİNDİRİYOR;ÇÜNKÜ BİR ULUSUN BEKASINI ELİNDE BULUNDURAN BU KİTAP BİR EL KİTABI OLAMAZ.BİZ DEVLET VE ULUS OLARAK ZATEN BİR MUAMMAYIZ.HER DÖNEMDE HER YÜZYILDA BU MAHREMİYET KENDİSİNİ MUHAFAZA EDCETİR.BİZ BU DEVLETİN ÜLKÜ DEGERLERİNE VE MİLLİ BENLİİNE SAHİP ÇİKAN GENÇLER OLARAK,HER DURUMDA MUHAFAZA ETMEYE HAZIRIZ.ÖNCESİNDE OLDUĞU GİBİ.
    BU DEVLETİ APOLETLERİNİ SÖKÜP HALKI TEŞKİLATLANDIRIP CEPHEYE GONDEREN,DEVLETİN BEKASI İÇİN KARDEŞİN KATLİNİ VACİP KILAN,FATİH’LERİN ,YAVUZ’LARIN,KANUNİ’LERİN TORUNLARI ANADAN BABADAN,YARDAN GECEREK BU GUNE GETİRDİLER.ELBETEKİ “KIRMIZI KİTABI” OLACAK VE TARİH BU KAHRAMANLARLA GRUR DUYACAK
    SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR…

  50. 22 Mart 2008, saat 22:24 #Ahmet

    Arkadaşlar bu kitabı okuyan ölüyo.Diğer arkadaşlarımında dediği gibi gerçekten var olan kitap.Yanlış hatırlmıyorsam bu kitabı en son Turgut Özal okudu.Zaten ölümü sır.Kimisi diyo kalp krizi geçirdi.Kimisi diyo Suikaste uğradı.Kimisi diyo yaveri tarafından zehirlendi.Turgut Özalın gerçek ölüm sebebini derin devlet dediğimiz kişiler biliyo.Bu kitapta Türkiyenin bilinmeyen bütün yeraltı zenginlikleri, stratejik tesisleri vesaireler yer oluyor yani bu kitabın dünyada eşi benzeri yok.Eğer bu kitap kötü kişilerin eline geçerse.Türkiye yok olacak konuma gelir.Zaten bir araştırma yaparsanız bu kitabı okuyanların hepside vatanını milletini satmayacak.Bu kitabı kötüye kullanmayacak kişiler.Devletimizin gerçek sahipleri bu kitabı öyle korumuşlarki kötü adamların eline geçmemiş.Geçmeyecekte.Eğer bu kitap bir sırra kadem basarsa halimiz yaman.Kurtuluş savaşı’nın 2 kat büyüklüğünde bir savaş yapsak artık yine kurtaramayız ülkemizi.

    AYRICA EN ÜSTTEN 25. SIRADAKİ AHMET BİRAZ SALLAMIŞ HATTA BİRAZ DEĞİL BAYAĞI EĞER BU KİTAP SİZDE OLSAYDI SEN BU KELİMELERİ BURDA YAZMAZDIN BAK KARDEŞİM BU KİTAPI SEN ANLATMIŞSIN GÜZEL ANLATMIŞSIN.BU KİTAP DİYORUZ DÜNYADA EŞİ BENZERİ YOK SEN ÇIKMIŞSIN BU KİTAP BİZDE EĞER BU KİTAP SİZDE OLSAYDI SENİ NE AYAPAR YAPAR BULURLARDI SEN SANIYOSUNKİ BEN İSİM VERMEDİM İL MAHALLE FİLAN HİÇBİR BİLGİ VERMEDİM NASIL OLURSA BULAMAZLAR.SENİ ÖYLE BİR BULURLARKİ SABAH GÖZÜNÜ AÇTIĞINDA BAŞINDA ÖYLE ADAMLARI GÖRÜRSÜNKİ.ANLADIĞIM KADARIYLA BİLMEDİĞİN ÇOK ŞEY VAR ÖRNEĞİN ABD DE BİR TESİS VAR BU TESİSTEN BAJSEDEYİM BEN SANA BURADAN BÜTÜN BİLGİSAYAR, TELEFON, FAKS VESAİRE HABERLEŞME CİHAZLARI KONTROL EDİLİYO.VE KİLİT KELİMELER VAR ÖRNEĞİN USAME BİN LADİN, KIRMIZI KİTAP, ATOM BOMBASI GİBİ BU KELİMELERİN GEÇTİĞİ CÜMLELERİN BİR KOPYASIDA BU TESİSTE KOPYALANIYO OTOMATİK VE DOĞRULUĞU KONTROL EDİLİYO VE SEN BUNDAN BAHSEDİYOSUN EĞER DOĞRUYSA SEN ŞUAN ÖLMÜŞSÜNDÜR VE O KİTAP BİR KİŞİDEN FAZLA KİMSENİN ELİNDE OLAMAZ SİZ KİMSİNİZKİ SİZİN AİLEYE VERİYOLAR BU KİTABI ROMAN MI Kİ BU KİTAP HER ÖNÜNE GELEN OKUSUN

  51. 23 Mart 2008, saat 00:44 #Okan Özdemir

    Bu kitap ülke içi ce ülke dışını bir anda karıştırabilecek kapasitede olduğu çok belli dizidede anlatıldığı gibi olanların hepsi gerçek atatürkün ölümünün hızlandırımından tut ülkenin gerçek sınırlarına kadar böle bi kitabın war olduğu belli neden açığa çıkmıyo??

  52. 25 Mart 2008, saat 16:36 #samet alemdar

    türkiyenin bütün silah ve sığınaklarının yerlerini yazan bir kitap.yalnız bütün kurtlar vadisi camiasındaki dostlarım memati ölmeyecek.o nu ben kurtaracağım.o istanbulu büyük iskenderin başına yıkacağım.dilini yutturacağım

  53. 25 Mart 2008, saat 18:05 #furkan

    Ewt kıtmızı kitabın kitabın sırrı polat “ihtiyarlar heyetine”girdikten sonra ve okuyunca meydana çıkacak bu kitap türkiyenin iyi kötü herşey me dana çıkacak

  54. 28 Mart 2008, saat 02:15 #ase

    Merhaba arkadaşlar kitap furyası başladı :hayırlı işler kolay gelsin yazılardan bir kaç tanesini okudum:kimi açıkca fikini söylemiş kimide oradan buradan bulduğu yazıları eklemiş kimse bunu tam olarak bilemez dizilerde ki de bizlerin yaptığı gibi tahminler üzerine hazırlanıyor olsa gerek başka bişey olmasıda beklenemez. Rahmetli “Türkeş’in” 10-12 sayfalık dediği veya bunu uyduranlara soruyorum Türkiye’nin geçmişi,önemli kaynakları vs.o kadar sayfaya nasıl sığdırılmış merak ediyorum.Türkeşin yazdığı “9 IŞIK” adlı kitabı bile kaç sayfa…Derin devlet Türkiye’de ve diğer birçok devlette var her zamanda olacaktır.misal Gazi M.K.ATATÜRK Cumhuriyeti kurmaya çalışırken en yakın arkadaşları ülke kurtarıldı sahiplerine verelim dediler ve M.K.ATATÜRK’ü başbakan olmaması için yasa çıkartmaya çalıştılar “5 yıl aynı yerde ikamet etme” zorunluluğu getirmeye çalıştılar ama olmadı bir araştırma uzmanına göre Türkiye’nın şu andaki çalışmalar ve alınan kararlar vahdettin dönemine çok benziyor ……

  55. 28 Mart 2008, saat 21:08 #yasin

    kırmızı kitap yıllar önce basına sızdırılmış basından da milletimize bu kitap hakkında bir çok şeyler söylen miş türkiyenin gizli otam bambası yerleri petrol uranyum yerleri herhan gi şavaş anın da gizli cxephanelik yerle ve daha bir çok şey ama kimse gerçekten ne yazdını bilemez bilen ise söylemez çünkü türkiyenin kaderi gidiş hattı o kitaba baylı biliyorum we biz bilsek türkiyenin kaderini deyiştiririz kırmızı kitap da kürt ermeni alevi sorun larıda yazdı söyleniyor ben inanıyorum

  56. 31 Mart 2008, saat 21:40 #hasan

    kırmızı kitabın saklıyeri bölümleri kırmızı_kitap_atomla.com

  57. 3 Nisan 2008, saat 12:17 #mehmet

    kırmızı kitap nedir?

  58. 3 Nisan 2008, saat 13:27 #GERÇEK DEVLET

    KIRMIZI KİTAP SADECE DEVLETİN VEYA BİZİM ÜLKENİN YANİ TÜRKİYENİN KURALLARINI YAZAN GERÇEK YÜZÜNÜ AÇIKLAYAN BİR KİTAP DEĞİLDİR KIRMIZI KİTAP TÜM DÜNYANIN GELECEĞİNİ SIRLARINI VE KANUNLARINI YAPACAKLARINI VE YAPAMICAKLARINI YAZAN BİR KİTAPTIR VE TÜRKİYE İÇİN BU KİTAP ÇOK ÖNEMLİ VE DEĞERLİDİR AMA BU KİTABIN YERİNİ BIRAKIN CUMHURBAŞKANI BAŞBAKANI OSMANLI DEVLETİNDE KİTABI TESLİM EDEN KİŞİLER BİLE ŞU ANKİ YERİNİ BİLEMEZ BİRKAÇ KİŞİDEN HARİÇ KİMSE KİTABIN ŞU ANKİ YERİNİ BİLEMEZ VE BULAMAZLAR BU HANGİ DEVLET OLURSA OLSUN….!!

  59. 6 Nisan 2008, saat 13:43 #emre

    SLM ARKADAŞLAR KONUMUZA GELELİM 2 ÇEŞİT KİRMİZİ KİTAP VARDIR
    1:YAZARLARIN YAZMIŞ OLDUGU
    2:DEVLETİN YAZMİŞ OLDUGUDUR
    KIRMIZI KİTAPTA HİÇ KİMSE NE YAZILDIGINI BİLMEZ KİRMİZİ KİTAPTA HİÇ KİMSENİN BİLMEDGİ MADENLER SAVAŞ UCAKLARİ ATOM BOMBALAR KİMYASAL MADDDELER
    NASİL KULLANİLİR: DEVLET EGER SAVAŞTA KAYBETMİŞ İSE YURDU ELİNDEN GİDİYOSA SON KULLANACAGİDİR BU KİTAPTA BUNUN İÇİN VAR BU KİTABI KIMSE BİLMEZ ….

  60. 11 Nisan 2008, saat 17:27 #muhammet

    slm arkadaslar bu dizideki kırmızı kitap ülkemizdekiniz rengi ne olursa olsun onemli olan kitap degil kitap içindekileri koruyabilmektir eger bole birsey varsa ülkemizin neden bu olanlara dur demiyorlar neden ulkemizde amerikan okulları yaygınlasıyor bunlara dur demek için once bastan baslamk gerekir eger bu kitabın sahibi yada sahipleri herkimse ulkemizin tek dusmanı amerika birleşik develetleri ve isarilin oldugunu bilmiyosa onlar hiçbişey bilmiyo eger biliyolarsa neden mudahele etmiyolarrr birde sozummm ülkede zengin kitlede olupta kendini amerka gibi isaril gibi şerefsizlere satan şerefsizlere siz hangi hakla binlerce sehidimizin canını verdiği bu vatanı satarsınız bunu hesabı butarafata sorulmassa ahirette sorulacakkkkkk bu vatan satılık değil asla satılmaz gerekirse yine canımızı veririz ama satmayız siz satılık vatanlarda yani israil ve amerikada yasayın tskrlr

  61. 17 Nisan 2008, saat 10:14 #serkan

    arkadaşlar türkiye kolay kurulmadı.osmanlı kolay kurulmadı. bunlar bir zamanla oldu. türkiyenin kırmızı kitabı vardır ve gerçekdir.kurtuluş savaşı nasıl kazandık.nasıl gelişledik. bunlar bir zamanla oldu ve hepsinden bir ders alındı. bu derslerin hepsi not alındı. ve de dahada alınıyor. türkiye kimsenin yıkmaya gücü yetmez ve yetemez. allahım bu millete birlik ve berebarliği bozmasın. birlik ve berabarlık oldukdan sonra bu millet çok mez yıkınmaz ve sonuna kadar yaşar.

  62. 18 Nisan 2008, saat 09:09 #bakış

    kırmızı kitap eğer türkiyenin sorunlarını çözecek ise ben bir sürü kırmızı kitap süreyim piyasaya bence ???

  63. 25 Nisan 2008, saat 16:10 #Mertcan

    Kırmızı kitap Hamdi arkadasımızın dediği gibi Genel Kurmayın elindeydi.Ve kaldırıldı.Böle bişi olsa Türkiye hemen yararlanırdı.Bunu Recep Tayyip Erdoğan’ın eline verirseniz Türkiye diye bir şey kalmaz….

    [ANTİ—–AKP]

  64. 26 Nisan 2008, saat 08:57 #ADNAN BAYDAŞ

    bence bu kırmızı kitap iki şeyden başka birşey diğildir ya yeni anayasadır yada KURAN I KERİM dir dikkat ederseniz dizi şeriata göre gidiyor. polat islamiyete çok yakın ve içi iman dolu biri nasıl lsa hemşerim bilmemmi

  65. 30 Nisan 2008, saat 14:29 #türkiye

    sayın raşit alemdar nerden biliyorsunuz kırmızı kitabın içinde bunların yazılı olduğunu…?

  66. 1 Mayıs 2008, saat 19:09 #İHTİYARLAR HEYETİ BAŞKANI

    Bakın arkadaşlar:
    siz bu kitabı araştırmadan peşini bırakın. başınıza birşey gelirse elimde olan kitaptan gelir.
    belki elimdeki kitaba inanmassınız.inanmayın çünkü inanırsanız araştıracaksınız ve, başınıza kötü şeyler gelecek.
    Ben kimmiyim?
    -anadolu’dan asya’ya uzanan 2. mahmut zamanında 2. paşalığını yağmış olan mustafa bin zaid olarak bilinen pşanın torunlarının torunuyum.
    Kırmızı kitap nedir?
    Bu kitabı benden başka kimse okumaz.kitap filmdeki kitap gibi değildir.418 sayfadan oluşur.
    kitabın içeriği boynumda bulunan muskanın içindeki çipdedir.
    ben bu filmi izliyorum.
    çünkü bu film türkiye’de oynanan oyunları anlatır, ve onları suya dökerdir. beni bulamassınız.
    çünkü adıma çalışan o kadar hacker var ki
    heyet üyeleri bile öğrenemez.hackerler herşeyi değiştirir. zaten bilgimi araştırmaya kalktığınız anda bilgisayarınız direk formata girebilir.isterseniz deneyin
    not: bence fazla uğraşmayın

  67. 2 Mayıs 2008, saat 15:50 #muhammed

    arkadaşlar baştan 13. sırada bulunan adem arkadaşımız kitabın olmadığını söylüyor.
    arkadaş her milli devletin ( amerika,çin,meksika vb.) kendine özgü bir kırmızı kitabı vardır. buna siyah kitapda denir, kırmızı kitapda denir ve devlet belgesi bile denilir.
    bu kitabın içinde yazan şeyler, bir devlet bir devlete savaş açarsa kendini savunacak faktörlerin(bomba,atom bombası,cephanelik vb.)bulunduğunu belirten şeylerdir.
    kırmızı kitabın olmadığını düşünelim.
    o zaman amerika bize niye savaş açamıyor.100 tane uçağı var. binlerce bombası var.
    korktukları şey bahsedilen kitap.
    onların düşüncesi olarak:
    türklerin bombası,uçağı,atomu,cephanesi bizimkinden çoksa diye düşünüyorlar ve korkuyorlar.

    biriniz kırmızı kitabın içeriğini görmek isterse : serseri_nedim_12@hotmail.com adresini kaydetsin.
    bu kitabın içeriği bende var olmaktadır.

  68. 2 Mayıs 2008, saat 15:52 #muhammed

    adres yanlış. doğru adres : serseri_nedim_123@hotmail.com

  69. 2 Mayıs 2008, saat 16:23 #fatih

    şu kırmızı kitap bence devletin sırlarının olsuğu kitaptır bence kim bunu öğrenirse türk cumhuriyeti diye birşey kalmaz

  70. 2 Mayıs 2008, saat 16:29 #fatih

    kırmızı kitap bence devletin geçmişte ne ettiği yaptığı yazılan ve çok önemli olan eğer ki bu kitap karşı devletlerin eline düşerse şu an bulunuduğumuz yerde artık durmayız çünkü t.c diye bişey kalmaz msnem fifafatih_@hotmail.com bunun hakkanda geniş bir bir için konuşalım

  71. 6 Mayıs 2008, saat 11:21 #suskun

    s.a arkadaslar bence bu yapılanlar düzmece yok kırmızı kitapmış yok şuymuş buymuş siz bunları bırakın bu devlet bezem anamızı ağlatıyo ekmek olmuş 500 pirinç olmuş 5 ytl daha siz ne uğrasıyonuz TAYYİP ERDOĞAN ı basa getirdiniz önce parsel parsel türkiyeyi sattı şimdide fakirden alıp zengine veriyo sizde hala nelerle uğrasıyosunuz vallaha yazk adam işçilerden ayak takımı die bahsediyo işçi ii de olsa kötüde olsa bizde işçi çocuguyuz onun için bunları bırakın yalansam cevap yazın ama şunu unutmayın birdaha,birdaha tayyip baa gelirse vay halimize busefer bizi evden abd askerleri çıkarırsa biz ne yaptık dersiniz ben 17 yaşında bir gencim bunları şimdi yaşıyorum ha bu bele giderse yakında ya adam öldürecez ya kapkaç yapacaz neden çünki devlet bize iş vermezse ekmek vermezse biz böle şeyleri yapacaz milletce neyse eyvllah hepiniz ALLAHA EMANET k.i.b baabayy

  72. 12 Mayıs 2008, saat 17:17 #emralemdar

    ben kırmızı kitaba da baktım hiç birşey yok

  73. 17 Mayıs 2008, saat 21:29 #karacete

    Kırmızı kitap TC. nin nerede atom bombası nerede saklı cephaneleri(tabi bu cephaneler yeraltında saklı.) bunların yerini nerede petrol kuyuları var. (Bu dünnya için) Kırmızı kitap cumhurbaşkanı na verilir her cumhurbaşkanı bu kırmızı kitabı okur. Yani sizin ve benim bildigim kurtlarvadisin deki kırmızı kitap degil.

  74. 20 Mayıs 2008, saat 21:43 #Ahmet

    İHTİYARLAR HEYETİ BAŞKANI isimli kişinin söylediği şeyler tamamen yalan yavrum Kurtlar Vadisi’nin nasıl etkisinde kaldığın belli o kadar önemli birisin İHTİYARLAR HEYETİ BAŞKANIsın internette ne işin var senin yoksa kızlarla chat mi yapıyosun başkan…Peki o zaman emrinde çalışan o kadar hacker var beni bul IP’mi((tabii IP’nin ne olduğunu biliyosan))beni bul hatta yapabilirsen o göt varsa adamlarını gönder.Geçenlerdede MSN’de aynı birisine denk geldim.komünist senin dediklerine benzer şeyler zırvalıyodu.Şimdi polisler peşinde ama yakalandımı bilmiyorum…İHTİYARLAR HEYETİ BAŞKANI sana meydan okuyorum açıkçası…BENİ BUL ve YOK ET.

  75. 28 Mayıs 2008, saat 19:07 #ferudun kapar

    ARKADAŞLAR BÜTÜN YORUMLARINIZI OKUDUM AMAGERCEK KIRMIZI KİTABIN SIRRINI SADECE BENİM GİBİ DERİN DEVLETİN İÇERİSİNDE BULUNANLAR BİLİR BİR KOPYASIDA BENDE MEBCUT İÇERİĞİNİN BİR KISMI ŞÖYLE :
    DEVLETİN DOĞAL SINIRLARI
    ÜLKEDE BULUNAN NÜKLEER SİLAHLAR
    HERHANGİBİ BİR OLAYDA İLK ÖNCELİKLİ ÖLMESİ GEREKEN İSTİHBARATÇILAR
    DEVLET ADAMLARI ASKERİ STRATEJİK KONUMLAR
    YENİ BİR DEVLET DİYE SADECE MUSTAFA KEMALİN DEĞİL BU GÜNE KADAR TÜM OSMANLI PADİŞAHLARINI NELER YAPTIĞI BU EMİRLERİKİMDEN ALDIĞI
    …………………………………
    DAHASINI BENDEN ÖĞRENİN YENİ İSTİHBARAT BİRİMİ KURULACAKTIR AJAN ALIMI BAŞLADI……. erciyes_0380@hotmail.com İRTİBATADRESİ

  76. 30 Mayıs 2008, saat 00:09 #zenci musa

    her şey olacağına varacaktır.Allah en büyük oyun kurucudur.

  77. 30 Mayıs 2008, saat 17:43 #aga

    s.a beyler ben aga lakaplı biriyim ismimi söleyeme duyan veya gören çok beyeniyor kıskanmasınlar yane ismimi o yüsden vermedm ismimi şimdi konu kırmısı kitap dime bise sorulan kırmısı kitap nedir sorusu değil qie kırmısı kitapın içinde neler yasıyor polat alemdar okumuş ya işte o kitapın içinde nerler yazıyor devlet sırrımıs nedir o kitapın içinde ne yasıyor bilen varsa lütfen yassın çok teşekkür edioyum

  78. 31 Mayıs 2008, saat 13:46 #TAYFUN GÜR (ELAZIĞ)

    kırmızı kitap denilen birşey ha var ha yok kardeşimm hiç bir devlet sahipsiz değildir SEZAİ YILMAZ denilen arkadaş snn o bilidğin kutsal kitap tüm müslümanalrın kitabıdır.o kırmızı kitaptaki hedeflerin İSLAMİYETİ yaymak için en büyük adım olacağını biliomusun…yok burnunu sokma brz oku bilgi edin ondan sonraa tartış….

    MÜSLÜMAN-TÜRK’ÜN DOSTU YOK KARDEŞİM YOK İŞTE….

    (KAHROLSUN KAPİTALİZME EMPERYAZLİME KOMİNİZME BOYUN EĞENLER,TÜRK’ÜM DİYEMEYEN BİRİ BU ÜLKENİN BAŞBAKANI OLAMAZ.)

  79. 1 Haziran 2008, saat 17:13 #a.enes

    bence kırmızı kitap çok şaçma

    ona bakılırsa bende bir kırmızı kıtap yapabilirm
    içine efsane sözler ,azı kısımların konuşmalarını yazabilirim

  80. 2 Haziran 2008, saat 18:16 #yavuz

    Arkadaşlar kırmızı kitap die bişe var ama bence bunu tartışmak
    saçma bu arada ‘İhtiyarlar Heyeti Başkanı’ die biri yok bendede
    yok beni bulamassınızda ya bu ülkenin Başbakanının,Cumhurbaşkanının,Genelkurmay Başkanı nın
    bilmediği şeyi senmi bilcen kurtlar vadisi’nde ihtiyar ne dedi
    ‘Kırmızı kitabı okuyan ya ölür ya da ölümsüz olur’

  81. 9 Haziran 2008, saat 16:00 #aydoğan

    arkadaşlar hiç bi bilgimiz olmadan neden yorum yapıyoruz bunu anlamış deilim bide bazı arkadaşlar çok sallamış.gerçekten böle önemli bir kitap varsa bunu nette açıklamaz bende bu kitap die sizcede doğru deilmi?biraz mantıklı olalım.

  82. 9 Haziran 2008, saat 18:07 #sevinç

    bu kitabı burda gördüm aldım okudum güzel

  83. 11 Haziran 2008, saat 21:54 #gökhan

    Arkadaşlar okuduğum bunca yazı ve bilgiler içinde sonuş olarak şu çıkıyor. Siz ne derseniz deyin. bu kitap 1939 ATATÜRK’ün ölmesi ile devledi ele geçiren masonların gelecek devlet yöneticilerinin ve gelecek nesilin beynini bulandırmak için hazırlanmız bir şey? Hem böyle bir kitap olacak( Türk’ü ve İslam’ı savunan) şuanki duruma bakıldığında, konu TÜRKLÜK olacak,İSLAM olacak bu kitap faaliyete geçecek(infaz); başka ırk ve din olduğunda kitap ortaya atılmayacak….

  84. 16 Haziran 2008, saat 04:36 #baron

    kirmizi kitap bir gunluktur o gunlugun icindede hergun degisen ve hergun yenisi yzilian gercekler var bugunde bile gercek denilecek kadar bir gercek ve hala yasiyan bir devlet o devletin arkasindaki bir guc ki butun dunyayi eline almis atrik sizin karariniz *O* harfiyle basliyan bir devlet ben turkcegi az biliorum ama siz daha iyi anlamaniz lazim ne mutlu turkum diyne ……….. baron

  85. 4 Temmuz 2008, saat 13:38 #deniz

    ya kardeşim bırakın polatı filan da siz gerçeğe bakın vatanınız altınızdan kayıyor burda kırmızı kitap nedir diye tartışıcanıza bir hayal gücü oluşuşturacanıza gidin biraz çalışın kendinizi geliştirin bize topla tüfekle değil akılla bilimle saldıracaklar saldırıyorlarda eğer vatan için bişe yapacaksanız son nefesinize kadar çalış çalış çalış …. atanın dediği gibi bırakın hayalı

  86. 16 Temmuz 2008, saat 23:10 #emre

    Kırmızı kitap dıye adlandırılan şey bıldıgınız gıbı basıt bişe deil.
    Bu kıtapta turk ulusunun devlet oldugu gunden berı bırken bılgıler ve stratejıler var kı osmanlı devletı zamanında bunun en acık ornegı belırgındı zaten her basa gelen padısah kendınden bı oncekı padısahtan sıyasetname adlı yıgın belgenın bulundugu bu kıtap alırdı gunumuzde bunun adını kırmızı kıtap koymuslar ve kırmızı kıtap sadece dızı boyutunda deyıl reyal olarak gundemde olan ve gercek olan bır sıyasetnamedır.

    Zaten bızım kurtuluş savası zamanındakı en buyuk kaybımız bugun CIA olarak bılınen gızlı servısın elındedır kı tarıhlerın ıyı kontrol edılmesı gerekır CIA abdulhamıtın sıyasetnamesını ele gecırdıkten sonra dunyanın her yerınde rahat rahat at kosturabılır noldu bunun sebebı işte o kaybettıgımız hazınemızde yatıyor.

    ki adamalr zaten mantalıte olarak bunu benımsemıs bunun belgesıde CIA iç tuzugunde bulunan 1. maddedir ki o maddede aynen şu yazılı

    1- Abdulhamıt Sıyasetı (sıyasetnamesi)

    anlayacagınız gıbı Kurtlar Vadisi fantastık bır alemden zıyade Türkiyenın gızlı saklı kalmış sırlarını kamuoyu gozunde degerlendırıle bılemsi için en buyuk kaynak bence.

    ve zaten bızım bu cografyadakı en buyuk olmamızı saglayan ve 16 kez yıkılmıs olmasına ragmen 17 sını kuran bu mılletın yeryuzunden dıger mılletler gıbı soykırım yada baska bı sebeplerle yokolmasını (nüfus olarak deıl güç olarak) engelleyen tek şey bu real anlamda.

    Çünkü herkesın, her devletın bılmemız gerekenınden fazla sırrına sahıbız.

  87. 16 Temmuz 2008, saat 23:15 #sevde

    şu kırmızı kitap bence devletin sırlarının olsuğu kitaptır bence kim bunu öğrenirse türk cumhuriyeti diye birşey kalmaz

  88. 16 Temmuz 2008, saat 23:19 #emre

    Kırmızı kitap dıye adlandırılan şey bıldıgınız gıbı basıt bişe deil.
    Bu kıtapta turk ulusunun devlet oldugu gunden berı bırken bılgıler ve stratejıler var kı osmanlı devletı zamanında bunun en acık ornegı belırgındı zaten her basa gelen padısah kendınden bı oncekı padısahtan sıyasetname adlı yıgın belgenın bulundugu bu kıtap alırdı gunumuzde bunun adını kırmızı kıtap koymuslar ve kırmızı kıtap sadece dızı boyutunda deyıl reyal olarak gundemde olan ve gercek olan bır sıyasetnamedır.

    Zaten bızım kurtuluş savası zamanındakı en buyuk kaybımız bugun CIA olarak bılınen gızlı servısın elındedır kı tarıhlerın ıyı kontrol edılmesı gerekır CIA abdulhamıtın sıyasetnamesını ele gecırdıkten sonra dunyanın her yerınde rahat rahat at kosturabılır noldu bunun sebebı işte o kaybettıgımız hazınemızde yatıyor.

    ki adamalr zaten mantalıte olarak bunu benımsemıs bunun belgesıde CIA iç tuzugunde bulunan 1. maddedir ki o maddede aynen şu yazılı

    1- Abdulhamıt Sıyasetı (sıyasetnamesi)

    anlayacagınız gıbı Kurtlar Vadisi fantastık bır alemden zıyade Türkiyenın gızlı saklı kalmış sırlarını kamuoyu gozunde degerlendırıle bılemsi için en buyuk kaynak bence.

    ve zaten bızım bu cografyadakı en buyuk olmamızı saglayan ve 16 kez yıkılmıs olmasına ragmen 17 sını kuran bu mılletın yeryuzunden dıger mılletler gıbı soykırım yada baska bı sebeplerle yokolmasını (nüfus olarak deıl güç olarak) engelleyen tek şey bu real anlamda.

    Çünkü herkesın, her devletın bılmemız gerekenınden fazla sırrına sahıbız.
    ben en akkıllınızım mallar

  89. 13 Ağustos 2008, saat 16:51 #MUHİTTİN KANVER

    KIRMIZI KİTAB DENİLEN BELGE ŞU ANDA AMERİKALILARIN ELİNDE VE BU KİTAB SAYESİNDE AMERİKA BÜYÜK BİR DEVLET OLMAYI BAŞARDI .ZAMANIN İNÖNÜSÜ BU KİTABI AMERİKAYA SATDIĞINA DAİR BELGE VE DUYUMLAR HALA VAR.EMEKLİ GENERAL UYGAR HİKMET

  90. 7 Eylül 2008, saat 21:37 #sencer

    devlet için tek gerçek vardır devletin bekası binlerce yıldır bu milleti ayakta tutan bu gelenektir kırmızı kitapta da bu bekanın nasıl gerçekleştiği ve nasıl gerçekleşmesi gerektiği yatmaktadır denildiği gibi anadolu dünyanın kalbidir istanbulda bu kalbin mührüdür bunu efendimiz de (sav) hadislerinde belirtmektedir Allah bekamızı devam ettirmeyi nail eylesin…

  91. 9 Eylül 2008, saat 18:01 #...

    O bir kitap şeklinde değil…Ezberlenmek zorunda …gerisi için fikir beyan etmeniz ya da tartışmanız bile bizi umutlandırır ve geçlik konusunda mutlu eder.Bu kadarı yeter siz hayatlarınızı yaşayacak çocuklar ve torunlar sahibi olacaksınız onu koruyacak ya da okuyacaklar ya da ezberlecekler gerektiğinde gerekenleri yapacaklar merak buyurmayın…Hayal ettiğiniz şeyler bilinci kavrayabilecek yaşda bir çocuk tarafından ezberleniyor ve bu şekilde aktarılıyor..bu kadarını bilmeniz kafi

  92. 9 Eylül 2008, saat 18:07 #...

    bosuna email ya da ulaşım denemeyin…bir arkadaşın iyi bir noktaya temas ettiğini okudum< tüm iletişim verilerinin kontrol edildiğini: evet doğrudur şu an ben klavyenin üzerinde parmaklarımı gezdirirken belki bundan yıllar sonra bile veya hemen bunu tam olarak bunu nerede yaptığımı teknolojiye sahip onlar…ama bu önemsiz..şu an yapmamam ama yaptığım şeye nazaran çok önemsiz.ölmemek ya da korkmak için bir sebep hissetmiyorum.

  93. 14 Eylül 2008, saat 17:39 #mustafa kaya

    bence bu kitap gerçekten vardır ve bizi yönetiyordur.arkamızda böyle güçlü bir kaynak olmasa bu devlet ne 60 darbesini ne 80 darbesini ne de ergenekonun provakasyonlarını kaldırabilirdi…ne mutlu türküm diyene

  94. 19 Ekim 2008, saat 12:25 #kırmızı kitap

    bence gerçekten kırmızı kitap var

  95. 13 Kasım 2008, saat 16:27 #miraç

    kırmızı kitabın nerde olduğunu biliyorum

  96. 13 Kasım 2008, saat 16:28 #miraç

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  97. 17 Kasım 2008, saat 12:51 #uğur öztürk

    deleti ve milleti yöneten bir kitap söz konusudur bence herkesin bilmesi mümkün değildir. bu kitap büyük bir gizlilik içinde saklanmaktadır. bence gerçek devlet o kitabı yazan kitabın içindekilerileri uygulamaya sokanlardır. kurtlar vadisi pusuda bu konuyu ele almıştır. bu kitabta türkiye ile ilgili bizim bilmedimiz bir çok şey vardır.

  98. 17 Kasım 2008, saat 19:27 #kjkjtb

    Arkadaşlar burada herkesin yazdıklarını tek tek ve dikkatlice okudum.Tabii ki herkes doğal olarak yorumlar,tahminler yapabilir.Ancak bu KIRMIZI KİTAB’ı çok önemli yapan atom bombalarını bile gölge de bırakabilecek bilgiler içerebilir.Sadece Türkiye için de olmayabilir.Belki de bu kitabı bu kadar önemli yapan konu için pek zaman kalmamıştır.Ölmez isek hak edenler olarak bunlara inşaallah şahit olacağız.

  99. 22 Aralık 2008, saat 12:00 #kanunsuz

    kırmızı kitabı bugune kadar kımse okuyamadına göre türkiyenin kaderini bi anda değistirecek olmalıki devletin en güvenilir adamları bile içindeki sırrı bilmiyor.kurtlar vadisi ise halkı aydınlatan en önemli belgedir.bu film tamamen hayal ürünü dense bile bu filmi çözebilen kişiler biliyorki ordaki polat devlet ve halkımız için mücadele eden gizli vatanseverlerdir yani diğer bi değisle fedailerdir.iskender ise günümüzde konu olan ergenekonun yansımasıdır.

  100. 4 Ocak 2009, saat 17:03 #kurtlar vadisi

    kırmızı kitap bence atatürk un ellerinden çıkmıştır.nutuk gibi
    bizi buna göre hareket etmemizi. buna göre türkiyeyi yönetmemızi
    emretmiştir.bizim de atamıza uymamız lazım ama buna karşı hatta atatük ü sevmeyen de var içimde geçen nutuk u okuyun lütfen
    onun çok yararı var nutuk gelecek kuşaklar için bir yol göstericidir.
    ben bunu okudum ve polat alemdar gibi türkiyenin mafya babası oldum…
    nutuk u okuyan sanki o dönemlerde gibi kendilerini hissederler.
    bu yazdıklarım sana bir devlet içi sırrını veriyorum.

  101. 14 Ocak 2009, saat 00:45 #iskender enBUYUK

    gencler su ihtiyarlarin yerini yada takildiklari kahvehane yi bilen varsa gidip bi kahvelerini icip arada da su kitabi alayim….ugrastirmayin beni polatiyla.mematisiyle….;) ha bu arada ergenekon olayi biraz rahatlasin su kazilar falan kim ak kim kara ortaya ciksin ondan sonra diziyi tekrar baslaticaz…tavukPANE film;)………

  102. 14 Ocak 2009, saat 04:36 #@AHMET

    rengide sakat…başka şeyler çıkmasın içinden.

  103. 30 Ocak 2009, saat 02:31 #serkan

    ben polat alemdar kırmızı kitap bende. iskender anca ……… mı alır. ah derin kebap iskender….

  104. 12 Şubat 2009, saat 16:16 #Ramazan akbudak

    Beyler her köklü devletin kirmizi kitabi ,gizli vurucu gücü vardir.Vurucu güc ,bazan bir konsolosluk görevlisi,bazan temiz giyimli bir turist.Bazanda kirmizi bültenle aranan bir fedaidir.Eylemi yapar,canim istedi yaptim der ve ülkeyi töhmet altinda birakmaz.Bu her yerde böyledir.Mesela.catlilar,celikler.orallar ve daha niceleri.Tabi kirmizi kitab var.Devletin ana güvenligi,Hakiki kirmizi cizgisi,Ana yasanin üzerinde bir anayasa.Fatihin hocasi Aksemsettinin baslarttigi Ali-i osmaniye dir.

  105. 10 Nisan 2009, saat 17:50 #murat

    KIRMIZI,BEYAZ, SİYAH,YEŞİL

    Bu kitapta yazılı olanlar çok önemlidir.ve herkes sallıyor .kimsenin bişey bildiği yok türk milletinin nufusu 430.milyon bu kitap 430.milyon kişi bizzat ilgilendiriyo ve bu kitabın içeriğini bilen ama tam okuyan ve hayatta olan 600 kişiyi geçmez ve hiçbiri bu kitaptan bir harf bile kimseye söylemez .

    Ama türk milleti büyük dirilişi beklesin 2015 te türkiye lider olacak önce türki devletlere sonra araplara sonra diğer müslamanlara ve en sonunda dünyaya

Tahminde bulun:

Lütfen imla kurallarına dikkat ediniz. Aksi halde yazınız onaylanmayabilir.